سرویس حبوبات شامل چه مواردی می شود؟

برای حفظ حبوبات از پوسیدگی و زیبایی آشپزخانه سرویس حبوبات ضروری هستند که در اینجا انواع آن ها را کامل توضیح داده‌ایم.
17 بهمن 1401 توسط
بانک طعم
| هنوز نظری وجود ندارد

اگر شما هم جزء کسانی هستید که نظم و نحوه چیدمان آشپزخانه برای‌تان اهمیت دارد، خرید سرویس حبوبات را به شما پیشنهاد می‌دهیم. سرویس حبوبات آشپزخانه از چند ظرف با اندازه‌های یکسان تشکیل شده است؛ که برای نگهداری انواع حبوبات پیشنهادی مناسب است.

اگر شما هم می‌خواهید با این جزء کاربردی آشپزخانه آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که خواندن این مقاله را از دست ندهید.

سرویس حبوبات

ظرف حبوبات یکی از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم آشپزخانه است. به این دلیل که به کمک این ظروف می‌توانید نظم و ترتیب خاصی به کابینت خود دهید. علاوه‌براین شما می‌توانید با انتخاب مدل‌های زیبا و رنگارنگ این ظروف به زیبایی آشپزخانه خودتان کمک کنید. انتخاب بهترین سرویس حبوبات باعث می‌شود تا علاوه‌بر نگهداری راحت‌تر، طول عمر و ماندگاری حبوبات شما بیشتر شود.

جاحبوباتی در واقع به ظروف نگهدارنده حبوبات گفته می‌شود که از چند ظرف با اندازه‌ای یکسان تشکیل شده است. جنس این ظروف بسیار متنوع است؛ که می‌توان به جنس شیشه‌ای، استیل، پلاستیکی و سرامیکی اشاره کرد.

بهترین مارک سرویس حبوبات

بهترین مارک این محصول بسته به سلیقه و نیاز هر شخصی متفاوت است. اما از لحاظ کیفیت برند‌های لیمون، دسینی، یونیک، فونیکس، جنرال ست، ام جی اس، اورانوس، شفق و همارا جزء برند‌های برتر سرویس حبوبات محسوب می‌شوند. برند‌های معروفی چون امبیکو، ویکتوریا، بی وی کی و آرتیتسون در تولید سرویس آشپزخانه فعالیت می‌کنند و محصولات با‌کیفیت ارائه می‌دهند.

سرویس حبوبات استیل

سرویس حبوبات انواع مختلفی دارند. یکی از انواع این ظروف، جنس استیل است. برای کسانی که وسایل آشپزخانه آنها استیل است، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. اگر جنس ظروف حبوبات استیل شما عالی باشد، معمولا ضد زنگ خواهد بود. علاوه‌براین، این ظروف مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه از خود نشان می‌دهند. این ویژگی باعث می‌شود تا حبوبات شما دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های مثبت این ظروف، شستشوی راحت آن است. همچنین این ظروف معمولا به‌صورت ساده طراحی شده‌اند. در نتیجه اگر ظروف ساده را می‌پسندید، این مدل از جاحبوباتی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما است. همچنین اگر علاقه خاصی به براق بودن وسایل دارید، ظرف حبوبات استیل این ویژگی را دارا هستند. در نتیجه می‌توانید از دیدن انعکاس نور بر روی این ظروف لذت بسیار زیادی ببرید.

برخلاف تصور عموم، ظروف استیل فلزی فقط به رنگ استیل نیست؛ بنابراین شما می‌توانید استیل رنگی آن را نیز از بازار تهیه کنید. بر روی این سرویس حبوبات معمولا یک پنجره‌ای قرار گرفته است که به راحتی می‌توانید حبوبات داخل آن را ببینید. در نتیجه برای دیدن داخل ظرف نیازی به باز کردن درب حبوبات خود ندارید.

ظروف نگهدارنده حبوبات

ظرف حبوبات شیشه‌ای

از دیگر ظروف نگهداری حبوبات، می‌توان به ظروف شیشه‌ای اشاره کرد. این ظروف به دلیل زیبایی و در عین حال سادگی خاصی که دارند، نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کنند. یکی از ویژگی‌های خوب این ظروف شیشه‌ای، بخشیدن نمایی جذاب و زیبا به آشپزخانه است. به این دلیل که کنار هم قرار دادن انواع حبوبات با رنگ‌های متنوع باعث می‌شود تا یک تصویر رنگی و زیبایی ایجاد شود.

اما نگهداری از این ظروف کمی سخت است. به این دلیل که در کنار زیبایی و شیک بودن این ظروف، باید مراقب شکنندگی آن باشید؛ بنابراین اگر فرزند کوچکی دارید، نگهداری از این ظروف را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم.

جا حبوباتی شیشه‌ای با هر نوع کابینت و دکوراسیون به راحتی ست می‌شوند. آنها نمایی زیبا و خاص به کابینت‌های آشپزخانه شما می‌دهند. تنوع مدل‌ها و قالب‌های سرویس حبوبات در بازار بسیار زیاد هستند. به‌عنوان‌مثال برخی از این مدل‌ها به‌صورت یک استوانه طراحی شده‌اند، برخی حالتی گرد، کروی و یا مکعب و خمره‌ای دارند. همچنین در سرویس حبوبات جدید انحنایی در وسط ظرف وجود دارد.

درب ظروف حبوبات شیشه‌ای از دیگر تفاوت‌هایی است که این ظروف نسبت به یکدیگر دارند. شما می‌توانید این ظروف شیشه‌ای را به صورت درب‌های چوبی، پلاستیکی، استیل و شیشه‌ای از بازار خریداری کنید. هرکدام از این درها زیبایی خاصی به ظرف می‌بخشند. برای انتخاب درب مناسب باید به دکوراسیون آشپزخانه خودتان توجه کنید و با توجه به آن ظرف مناسب را خریداری کنید.

به‌عنوان‌مثال اگر کابینت‌های شما چوبی و یا رنگ چوب دارند، پیشنهاد می‌کنیم که جاحبوباتی شیشه‌ای با درب چوبی خریداری کنید.

استفاده از سرویس حبوبات

سرویس حبوبات سرامیکی

اگر به دنبال سرویس حبوبات فانتزی هستید، جا حبوباتی از جنس سرامیک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ظروف بسیار شیک و زیبا طراحی شده‌اند و با رنگ سفید خود، زیبایی و روشنایی خاصی به محیط آشپزخانه شما می‌دهند. ظروف حبوبات سرامیکی اگرچه شکننده هستند، اما دوام و ماندگاری آنها نسبت به ظروف جاحبوباتی شیشه‌ای بسیار بیشتر هستند. 

درِ سرویس حبوبات نوع سرامیکی، معمولا به‌صورت چوبی طراحی شده‌اند و زیبایی چشم‌نوازی به آشپزخانه شما می‌بخشند. کاربرد این ظروف بسیار زیاد است؛ بنابراین شما می‌توانید علاوه‌بر نگهداری حبوبات، از آن برای نگهداری مواد غذایی دیگر مانند چای، قهوه، شکر و غیره استفاده کنید. همچنین می‌توانید از این ظروف به عنوان ظرف عسل نیز استفاده کنید. اما باید توجه کنید که درب چوبی این ظروف به‌خوبی چفت شوند.

تنوع طرح و رنگ جا حبوباتی سرامیکی بسیار زیاد نیست و اکثرا به‌صورت ساده طراحی شده‌اند. به این دلیل که اکثر این مدل‌ها رنگ شیری و سفید رنگ دارند. تنها تفاوت این مدل‌ها، طرح با رنگ مختصری است که بر روی بدنه آن طراحی شده است.

اگر دوست دارید که ظرف حبوبات سرامیکی شما رنگ خاصی داشته باشد، پیدا کردن آن کمی سخت است و برای پیدا کردن یک ظرف مناسب باید زمان زیادی را صرف کنید. این ظروف نسبت به سایر جاحبوباتی‌ها، وزن بالاتری دارند و همین ویژگی باعث می‌شود تا بسیاری از افراد، دیگر ظروف جاحبوباتی را ترجیح دهند.

سرویس حبوبات سرامیکی

مقایسه پروتئین حبوبات و گوشت

مهم‌ترین نکات در جذب پروتئین، حبوبات است. حبوبات غنی از پروتئین هستند اما باید حبوبات دارای پروتئین را شناسایی کنیم برای شناسایی این پروتئین ها این مقاله را بخوانید.

همین الان بخون!!


ظرف حبوبات پلاستیکی

اگر به دنبال سرویس حبوبات ارزان هستید، ظروف پلاستیکی نگهدارنده حبوبات را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این سرویس حبوبات در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند و قیمت آنها نسبت به سایر ظروف بسیار مناسب‌تر هستند. اگر شما هم قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود را دارید و یا در حال تهیه جهیزیه هستید، خرید این ظروف برای شما بسیار مناسب است.

اگر ظروف جاحبوباتی پلاستیکی جنس خوبی داشته باشند، از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با جاحبوباتی شیشه‌ای ندارند. از طرفی دیگر با خرید این ظروف دیگر هیچ نگرانی بابت شکستگی آن نخواهید داشت؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت‌تری هنگام آشپزی از این ظروف استفاده کنید.

از آنجایی که این ظروف نسبت به سایر جاحبوباتی‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند؛ بنابراین شما می‌توانید هر چند وقت یک بار با خرید جاحبوباتی جدید، تنوعی را در دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید.

تنوع مدل‌های جاحبوباتی پلاستیکی در بازار بسیار زیاد است. برخی از این مدل‌ها به صورت طرح‌دار همراه با تصاویر گل، خال خال، خطوط و غیره هستند. بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود، یکی از این مدل‌ها را خریداری کنید.

تنوع رنگی سرویس حبوبات بسیار زیاد است؛ بنابراین اگر به رنگ‌های شاد و فانتزی علاقه دارید، می‌توانید نوع رنگی و طرح‌دار آن را انتخاب کنید. برخی از این مدل‌ها دارای رنگ شفاف و برخی رنگ ماتی دارند. ظروف حبوبات پلاستیکی به عنوان بهترین سرویس حبوبات آشپزخانه ارزان شناخته می‌شوند؛ بنابراین از خرید این ظروف پشیمان نخواهید شد.

سرویس حبوبات آشپزخانه

ظروف حبوبات مدرن

یکی از جدیدترین ظروف نگهدارنده حبوبات، نوع مدرن و فانتزی آن است که برای نصب بر روی دیوار استفاده می‌شوند. همچنین برخی از این مدل‌ها از جنس چوب هستند و به دلیل شکل زیبای خود، از محبوبیت بسیار بالایی برخورداراند. علاوه‌براین برخی ظروف نگهداری حبوبات از جنس شیشه و پلاستیک با درب‌های جدید رنگی و گل‌دار جزء جدیدترین مدل‌های جاحبوباتی هستند که مورد توجه بسیاری از خانم‌های جوان و نوعروسان قرار گرفته‌اند.

همچنین ظروف نگهداری حبوبات جدیدی به بازار عرضه شده‌اند که شکلی استوانه‌ای با سطح مقطع بزرگ دارند و از داخل به کمک تیغه‌هایی به چند قسمت مختلف تقسیم شده‌اند. بر روی در این ظروف سوراخ‌هایی دیده می‌شود که حبوبات از داخل آن بیرون می‌آید.

۱۰ خاصیت عدس که حتما باید بدانیم

عدس در وعده‌های غذایی ایرانیان جایگاه شگفت‌انگیز بالایی دارد. از این رو در این مقاله درباره خاصیت عدس در بارداری، خاصیت عدس برای کودکان و‌... خواهیم پرداخت. پس حتما این مقاله را بخوانید.

همین الان بخون!!


ظروف حبوبات مخصوص نوعروسان

یکی از دغدغه‌های هر نوعروسی، خرید سرویس حبوبات است. به این دلیل که تنوع این ظروف در بازار بسیار زیاد است؛ بنابراین ممکن است آنها را دچار سردرگمی کند. اگر شما هم در حال تهیه جهیزیه هستید و قصد خرید ظروف نگهدارنده حبوبات را دارید، باید به نکات زیر توجه کنید.

هنگام خرید جاحبوباتی توجه به این نکته ضروری است که در ابتدا محل نگهداری این ظروف را مشخص کنید. به‌عنوان‌مثال اگر می‌خواهید این ظروف دور از چشم باشند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که مدل ساده آن را خریداری کنید. به این دلیل که این ظروف معمولا طرحی ساده دارند و بیشتر کاربردی هستند. علاوه‌براین قیمت این ظروف در مقایسه با نوع فانتزی آن بسیار پایین‌تر است؛ بنابراین در هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهد شد.

در غیراین‌صورت اگر قصد دارید تا ظروف جاحبوباتی شما در معرض دید باشند، بهتر است نوع سرامیکی و یا شیشه‌ای آن را خریداری کنید. تنوع این مدل‌ها در بازار بسیار زیاد است و با ظاهر شکیل خود، زیبایی آشپزخانه‌ی شما را تامین خواهند کرد.

نکات کاربردی در زمان خرید سرویس حبوبات

قبل از خرید سرویس حبوبات، اطلاعاتی را در مورد انتخاب مدل مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

توجه به جنس

سرویس حبوبات با حفظ تازگی، باید مانع از نفوذ هوا و رطوبت به داخل ظروف شود. قابلیت بازیافت و ضد ضربه بودن نشان دهنده کیفیت بالای این ظروف است. سرویس حبوبات شیشه ای، حبوبات را به مدت طولانی‌تری سالم نگه می‌دارد. از طرفی شفافیت این ظروف ظاهر زیبایی به کابینت و دیزاین شما می‌بخشد.

ظرفیت سرویس حبوبات

در زمان انتخاب سرویس آشپزخانه حتما به ظرفیت محصول توجه کنید. مدل مورد نظر شما باید فضای کافی برای حبوبات شما داشته باشد. سایز سرویس آشپزخانه نیز باید با مکان مورد نظر شما سازگار باشد.

دقت به وزن

وزن سرویس آشپزخانه از این جهت اهمیت دارد که پس از پر شدن سنگین نشده و امکان جابه‌جایی و استفاده از آن باید راحت باشد. به عنوان مثال سرویس حبوبات چوبی، پلاستیکی و استیل نسبت به مدل‌های دیگر سبک‌تر هستند.

قیمت سرویس حبوبات

عواملی چون برند، ابعاد، ظرفیت، تعداد، دوام و... بر قیمت سرویس حبوبات تاثیر گذار هستند. در زمان خرید این محصول کیفیت را در اولویت قرار دهید. ممکن است سرویس حبوبات ارزان با متریال مرغوبی تولید نشده باشد. تنوع بالای ظروف آشپزخانه سبب شده تا با هر مقدار بودجه‌ای که دارید، بتوانید مدلی مناسب انتخاب و خریداری کنید.

ظاهر زیبایی سرویس آشپزخانه

انتخاب سرویسی با طراحی زیبا جلوه زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه شما می‌بخشد. برای خرید سرویس آشپزخانه عروس جدید طرح‌های ساده و مینیمال را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل‌ها بسیار خاص و شیک هستند و از مد نمی‌افتند.

تعداد سرویس حبوبات

تعداد سرویس آشپزخانه را با توجه به نیازتان انتخاب کنید. در این ظروف می‌توانید علاوه بر حبوبات، چای، قهوه، قند، شکر، نبات، شکلات، سبزیجات خشک، ادویه، برنج و ماکارانی قرار دهید.

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با خرید انواع سرویس حبوبات صحبت کردیم. خرید حبوبات مانند لوبیا قرمز و نخود و غیره جزء یکی از ضروریات است؛ بنابراین برای دوام طولانی و جلوگیری از حشره‌زدگی این حبوبات نیاز است تا این مواد غذایی در یک ظرف مخصوص نگهداری شوند. با توجه به نکات گفته شده در بالا شما می‌توانید نسبت به خرید یکی از این نوع ظروف اقدام کنید.اگر این مطلب برایتان مفید بود حتما این مطلب درمان کم‌خونی با عدس هم کاربردی خواهد بود.

حبوبات

شما می توانید برای خرید انواع حبوبات با کیفیت و قیمت مناسب به سایت بانک طعم مراجعه کنید.

همین الان کلیک کنید


انواع سرویس حبوبات

بانک طعم 17 بهمن 1401


محبوب‌ترین محصـــولات

Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

ارسال دیدگاه

ورود به سیستم یک نظر بنویسید