13 پیشنهاد برای هدیه ولنتاین برای هر کسی که دوستش دارید

یکی از مهم‌ترین تصمیمات، انتخاب هدیه روز ولنتاین برای شخصی که دوستش❤️ دارید، است. در این مقاله به معرفی هدیه ولنتاین برای دختر و پسر و همچنین پک هدیه ولنتاین خواهیم پرداخت.
20 بهمن 1401 توسط
بانک طعم
| هنوز نظری وجود ندارد

روز ولنتاین یا جشن ولنتاین روز عشق یا عشاق است و هر سال 14 فوریه برگزار می‌شود. 25 بهمن یا روز ولنتاین گرامیداشت یک جشن مسیحی است و امروزه در بسیاری از مناطق جهان به یک سنت تبدیل شده است. همان طور که گفتیم ولنتاین روزی برای عشاق است و طرفین رابطه برای نشان دادن تعهد و عشق خود به یکدیگر به عنوان یادگاری سعی می‌کنند هدیه‌ای برای معشوق خود انتخاب کنند. به همین دلیل کادو ولنتاین اهمیت زیادی پیدا کرده است و برای بسیاری از افراد سؤال کادو ولنتاین چی بخرم؟ مطرح می‌شود. تنوع هدیه ولنتاین برای همسر بسیار زیاد است و می‌توان انواع هدیه مانند اکسسوری، لوازم آرایش، زیور آلات، لوازم دیجیتالی و ... را به عنوان هدیه انتخاب کرد. همچنین پک هدیه ولنتاین نیز از دیگر هدایایی است که طرفداران زیادی دارد. با ما همراه باشید تا انواع هدیه ولنتاین برای همسر را به شما معرفی کنیم.

انواع هدیه برای ولنتاین 

اگر به دنبال ایده‌های جالب برای خرید هدیه ولنتاین می‌گردید، در این بخش به شما هدیه‌هایی را معرفی می‌کنیم که برای همسر یا شریک عاطفی خود تهیه کنید. البته معمولا هدیه یا کادو چیزی است که شما دوست دارید همسرتان داشته باشد یا از آن استفاده کند و یا چیزی است که می‌دانید وی به آن علاقه دارد. در نظر داشتن این نکته باعث می‌شود بهترین انتخاب را برای کادو داشته باشید.

هدیه مناسب ولنتاین

هدیه ولنتاین برای دختر

هدیه ولنتاین زنانه یا هدیه ولنتاین برای دوست دختر می‌تواند بسیار متنوع باشد. در ضمن بهتر است در کنار خرید کادو، خلاقیت به خرج دهید و یک دست نوشته تمیز که در آن متنی جذاب مثل خاطرات مشترکتان و یا هر چیز جذاب دیگری را بنویسید. همچنین می‌توانید یکی از عکس‌های دو نفره‌تان را چاپ کنید و برای آن قاب تهیه کنید و در روز ولنتاین همراه با کادو آن را هدیه دهید. برای کادو نیز می‌توانید انواع بدلیجات، زیورآلات، اکسسوری‌ها و یا ادکلن، لوازم آرایشی و حتی انواع خوراکی را تهیه کنید. البته کادو خوراکی را می‌توانید در کنار کادو اصلی تهیه کنید. در این صورت اگر در خرید کادو اشتباه کرده باشید، بسته شکلات می‌تواند این موضوع را خنثی کند.
در ضمن خانم‌ها ترکیب چند کادو با یکدیگر را خیلی دوست دارند، مثلا دستبند و گوشواره، پک هدیه لوازم آرایشی و یا پک هدیه ادویه جات؛ پس اگر برایتان امکان پذیر است کادو تکی برای آنها نخرید و چند کادو را با هم ترکیب کنید. همچنین هدیه دادن یک شاخه گل تنها اصلا توصیه نمی‌شود زیرا این برداشت را در ذهن طرف مقابل به وجود می‌آورد که برای او ارزش و احترام قائل نیستید.

زیورالات و بدلیجات برای ولنتاین دخترانه

یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به خانم‌ها زیورآلات و بدلیجات هستند. این هدایا ماندگاری و عمر طولانی دارند و همیشه به عنوان یادگاری می‌مانند. همچنین این نوع هدیه تنوع بسیار بالایی دارد و می‌توانید مدلی را که مطابق با سلیقه همسرتان است را به راحتی پیدا کنید. همچنین می‌توانید ست زیورآلات یا بدلیجات را تهیه کنید. معمولا ترکیب گل و بدلیجات و زیورآلات یک ترکیب شیک و زیباست که اکثر خانم‌ها آن را می‌پسندند. 

هدیه لوازم آرایشی برای خانم‌ها 

یکی دیگر از بهترین کادوها برای ولنتاین برای خانم‌ها لوازم آرایشی است. اکثر خانم‌ها به لوازم آرایشی علاقه دارند و از آن استفاده می‌کنند. همچنین لوازم آرایشی دارای تنوع بسیار بالایی است و یک گزینه عالی برای ترکیب کادوها به شمار می‌رود. البته بهتر است حتما سلیقه همسرتان را در این باره بدانید و متناسب با آن لوازم آرایش را تهیه کنید.

ساعت دخترانه برای هدیه ولنتاین

ساعت نیز از دیگر کادوهای مناسب برای ولنتاین است که بسیار شیک و کاربردی است. بهتر است اگر برایتان مقدور است حتما ساعت اصل بگیرید. زیرا ساعت فیک هم کیفیت پایینی دارد و هم سبب دلسرد شدن شریکتان خواهد شد. ساعت جزء کادوهای مجلسی است که تنوع زیادی دارد. همچنین می‌توانید روی جعبه یا داخل ساعت نیز اسم حک کنید و آن را خاص‌تر کنید. 

خرید گوشی برای هدیه ولنتاین

از دیگر هدایای ولنتاین می‌توان به لوازم دیجیتال اشاره کرد. در رأس لوازم دیجیتال نیز انواع گوشی هستند. هر چند گوشی‌های اپل برای هدیه دادن بیشتر ترند شده‌اند، اما به دلیل گران شدن بیش از حد آن و اعمال محدودیت‌های زیاد برای ایرانی ها، خرید آن توصیه نمی‌شود. در کل گوشی نیز از بهترین هدیه‌های ولنتاین است. این هدیه ولنتاین برای پسر و برای دختر مناسب است. گوشی هوشمند یک هدیه کاربردی، با کلاس و شیک است. همچنین دوام و ماندگاری زیادی دارد. البته اگر با هزینه زیاد آن مشکلی نداشته باشید.

لباس دخترانه و زنانه برای هدیه ولنتاین

از دیگر گزینه‌های خوب برای هدیه دادن به خانم‌ها، انواع لباس است. برای انتخاب لباس بهتر است مطابق با سلیقه خانم عمل کنید و یک لباس شیک و جذاب خریداری کنید. لباس یک کادو زیبا و مناسب است و تنوع زیادی نیز دارد. می‌توانید لباس ست بگیرید و یا این کادو را با کادوهای دیگر ترکیب کنید. البته ایرادی که این هدیه دارد این است که بعد از مدتی فرم و رنگ و روی خود را از دست می‌دهد و یک هدیه با دوام نیست.

خرید کیف و کیف پول برای هدیه ولنتاین

برای خرید کیف نیز بهتر است حتما به سلیقه همسرتان دقت کنید و کیفی تهیه کنید که مطابق با سلیقه‌اش باشد. این هدیه نیز تنوع بالایی دارد. قیمت آن مقرون به صرفه و منطقی است و دوام و ماندگاری نسبتا خوبی دارد. می‌توانید با خرید کیف خلاقیت به خرج بدهید و داخل آن را نیز پر از کادوهای ریز کنید. البته دقت کنید که حتما جنس کیف مرغوب باشد.
خرید هدیه ولنتاین مناسب

سبد گل برای هدیه ولنتاین

یکی دیگر از هدیه‌های بسیار شیکی که می‌توانید برای یک خانم بگیرید و مورد علاقه آنهاست، سبد گل است. البته اگر خانواده‌تان از رابطه شما مطلع نیستند گزینه سبد گل را حذف کنید. زیرا نمی‌توانند آن را به خانه ببرند. همچنین از خرید شاخه گل به تنهایی اجتناب کنید مگر اینکه همراه آن کادو دیگری خریده باشید. سبد گل را می‌توانید با یک خوردنی و یا کادوی دیگری ترکیب کنید. همچنین سبد گل مدل‌های متنوعی دارد. البته کاربردی نیست و نسبت به قیمتی که برای آن می‌پردازید، می‌توانید از کادوهای دیگری استفاده کنید.

عطر زنانه یا دخترانه برای ولنتاین

برای خرید عطر نیز باید دقت زیادی به خرج بدهید و حتما نظر چند خانم را جویا شوید. زیرا سلیقه آقایان و خانم‌ها در عطر و ادکلن بسیار متفاوت است. همچنین بهتر است حتما عطر اصل خریداری کنید. عطر و ادکلن یک کادوی شیک محسوب می‌شود و در ذهن خانم‌ها ماندگار می‌شود زیرا بوها می‌توانند به راحتی خاطرات را تداعی کنند.
انواع هدیه ولنتاین

عروسک خرس تدی ولنتاین

این هدیه هم از آن دسته هدیه‌هایی است که سبب ذوق و هیجان می‌شود اما اصلا کاربردی نیست و معمولا به سرعت فراموش می‌شود. البته یکی از آن هدیه‌های مرسومی است که روز ولنتاین به دخترها هدیه می‌دهند اما تنوع زیادی ندارد و به دلیل عدم کاربردی بودن آن، تنها هزینه اضافی است.

هدیه ولنتاین برای مرد

خرید هدیه ولنتاین برای آقایان معمولا راحت‌تر است و اگر به دنبال پاسخ این سؤال هستند که کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم؟ با ما همراه باشید. مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید هدیه برای آقایان باید مد نظر داشته باشید، کاربردی بودن هدیه است. بنابراین آنها علاقه‌ای به دریافت گل، عروسک، وسایل دکوری و ... ندارند و بیشتر ترجیح می‌دهند یک جفت لاستیک ماشین هدیه بگیرند تا یک سبد گل. همچنین کادو دادن جوراب به آقایان کار درستی نیست و این نکته را نیز فراموش نکنید.

ایده های کادو ولنتاین برای پسر

بدلیجات و زیورالات

برای آقایان نیز بدلیجات و زیورآلات برای هدیه ولنتاین در اولین رتبه هستند. زیرا این کادوها عمر بالایی دارند و تنوع و مدل‌های آن نیز زیاد است. می‌توانید با بدلیجات و زیورآلات اسم عشقتان را طراحی کنید و یا شکل و طرح قلب و زوج را با آن طراحی کنید. معمولا آقایان انواع دستبند، انگشتر و ساعت را دوست دارند. بنابراین می‌توانید برای آنها ست دستبند و انگشتر یا ست دستبند، انگشتر و ساعت تهیه کنید. این هدیه کاربردی و دارای قیمت‌های متنوعی است و می‌توانید متناسب با بودجه خود آن را تهیه کنید. البته حتما جنس با کیفیت و مرغوب تهیه کنید که ماندگاری و دوام داشته باشد.
خرید ساعت ولنتاین

پلی استیشن کادو برای ولنتاین پسر

یک پیشنهاد ویژه برای آقایان خرید لوازم دیجیتالی است. در مورد خرید گوشی که پیش‌تر توضیح دادیم. اما می‌توانید برای آقایان به جز گوشی، پلی استیشن، هدفون، تبلت یا اسمارت واچ خریداری کنید. معمولا پلی استیشن جزء کادوهایی است که پسرها با دیدن آن هیجان زده و خوشحال خواهند شد. این هدیه بسیار کاربردی و با کلاس است. همچنین دوام و ماندگاری بالایی نیز دارد. البته هزینه آن زیاد است و اگر از لحاظ مالی مشکلی با آن ندارید، می‌توانید این هدیه را خریداری کنید.
پلی استیشن برای ولنتاین

ست لباس برای هدیه ولنتاین

همان طور که پیش‌تر گفتیم لباس از جمله هدایای مناسبی است که علاوه بر خانم‌ها، برای آقایان نیز جذاب است. این هدیه همیشه جلو چشم است و اگر خوش سلیقه باشید می‌توانید ببینید که همیشه کادو شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. لباس دارای تنوع بسیار زیادی است و همچنین مناسب و زیباست. می‌توانید این هدیه را با دیگر هدیه‌ها ترکیب کنید. یا می‌توانید لباس ست بگیرید.

ست کیف و کفش چرم پسرانه ولنتاین

ست کیف و کفش مخصوصا چرم یک پک هدیه ولنتاین مردانه به شمار می‌رود که در کنار عینک آفتابی و کمربند یک ترکیب فوق العاده است. می‌توانید این ست را درون یک جعبه چوبی زیبا تزیین کنید و آن را هدیه بدهید. این هدیه مورد پسند اکثر آقایان است. البته بهتر است حتما جنس مرغوب چرم را تهیه کنید تا هم کادویتان شیک‌تر باشد و هم دوام و ماندگاری بالاتری داشته باشد. 

قاعده کلی برای خرید هدیه ولنتاین

خرید کارت پستال، ماگ، قاب عکس و یا یک شاخه گل به تنهایی به عنوان کادو کار اشتباهی است. بهتر است این کادوها را با کادو اصلی ترکیب کنید. به جای دسته گل نیز می‌توانید از ایده‌های خوشمزه و جدید که به تازگی مد شده‌اند استفاده کنید. مثلا می‌توانید برای همسرتان در کنار کادو اصلی پک هدیه ولنتاین زنانه بانک طعم که شامل ادویه‌های مختلف است را خریداری کنید. در حقیقت برای کادو دادن همیشه خرید پک هدیه ولنتاین بهترین انتخاب است و سبب خوشحال شدن و هیجان زده شدن طرف مقابل می‌شود. 

سخن آخر

در این مقاله انواع مختلف کادوهای ولنتاین را بررسی کردیم تا بتوانید با خرید هدیه مناسب، همسرتان را خوشحال کنید. به خاطر داشته باشید روز ولنتاین یا عشق سالی یکبار اتفاق می‌افتد و برای خاطره انگیز کردن این روز بهتر است هدیه‌ای مناسب برای همسرتان تهیه کنید.

بانک طعم 20 بهمن 1401


محبوب‌ترین محصـــولات

Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

ارسال دیدگاه

ورود به سیستم یک نظر بنویسید