لاغری با پودر انبه چگونه است؟

اگر به دنبال لاغری هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از پودر انبه برای لاغری است. انبه با خواص بسیار زیادی که دارد برای لاغری هم بسیار مهم است.
19 بهمن 1401 توسط
بانک طعم
| هنوز نظری وجود ندارد

انبه یکی از خوشمزه‌ترین و مقوی‌ترین میوه‌ها است که به آن لقب سلطان میوه‌ها را داده‌اند. از آنجایی که انبه یک میوه فصلی بوده، به صورت پودر می‌توان از آن در بقیه فصول استفاده کرد. پودر انبه به اندازه میوه آن دارای ارزش است. از این پودر میوه می‌توان به عنوان یک ادویه معطر و خوشمزه در بسیاری از غذاها استفاده کرد. لاغری با پودر انبه یک واقعیت مهم درباره فواید آن است که باعث محبوبیت بیشتر این پودر میوه شگفت‌انگیز شده است.

در حقیقت پودر انبه با مهار اشتها، تسریع متابولیسم بدن و جلوگیری از تجمع چربی باعث کاهش وزن می‌شود. اگر دوست دارید در رابطه با خواص پودر انبه برای لاغری و دیگر مزایای آن برای سلامتی اطلاعات خوبی کسب کنید، تا ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نکاتی که درباره پودر انبه باید بدانید

پودر انبه از خانواده ادویه‌جات هندی است که از میوه نارس انبه تهیه می‌شود. در واقع این پودر را بعد از خشک کردن میوه نارس انبه در معرض تابش مستقیم آفتاب و آسیاب کردن آن تهیه می‌کنند. پودر انبه تنها ادویه‌ای است که از یک میوه هندی به دست می‌آید، بنابراین جایگاه بسیار خاصی دارد.

این ادویه هندی خوش عطر و با طعم ملایم، سرشار از ویتامین‌های C ،A ،E و آنتی‌اکسیدان‌ها است. بنابراین فقط به خاطر عطر و طعم به غذاها افزوده نمی‌شود، شاید بیشتر ارزش غذایی آن را مد نظر است. در هند از این ادویه میوه در بسیاری از غذاها و دسرهای با طعم ترش و شیرین استفاده می‌شود. لاغری با پودر انبه امکان پذیر است، زیرا هضم غذا را آسان می‌کند.

​مربا انبه جذاب و ساده

حقایق و کالری‌های تغذیه‌ای پودر انبه

ارزش غذایی در هر ده گرم (یک قاشق غذاخوری) پودر انبه به شرح زیر است:

  • دارای ۳۶ کالری
  • ۲ گرم فیبر
  • ۳۰۰ میلی گرم سدیم
  • ۲۰ میلی گرم کلسیم
  • ۹ گرم کربوهیدرات
  • صفر گرم شکر
  • صفر گرم پروتئین
  • ۲/۱ میلی گرم ویتامین

لاغری با پودر انبه

مزایای پودر انبه برای سلامتی

درست است که عنوان این مطلب در رابطه با لاغری با پودر انبه است. با این حال اگر قصد شما از افزودن پودر انبه به رژیم غذایی‌تان به خاطر تاثیر مثبت آن در کاهش وزن است، لازم است که درباره دیگر مزایای آن برای سلامتی هم اطلاعاتی داشته باشید.

  • انبه سرشار از آهن است، بنابراین مصرف آن به افراد دچار کم خونی و زنان باردار بسیار توصیه می‌شود.
  • دارای ترکیبات قدرتمند فنلی آنتی اکسیدان است؛ بنابراین خاصیت ضد سرطانی دارد.
  • باعث کاهش اسیدیته شده و هضم را بهبود می‌بخشد و همچنین باعث تقویت حرکات روده می‌شود.
  • به حفظ سلامت قلب بسیار کمک می‌کند و به عنوان یک دارو بازدارنده برای نارسایی‌های قلب استفاده می‌شود.
  • به دفع سموم از بدن کمک کرده و برای درمان عفونت‌های دستگاه ادراری مفید است.
  • غنی از پتاسیم است، بنابراین باعث کنترل فشار خون و دیابت می‌شود.
  • باعث بهبود بینایی و به تاخیر انداختن مشکلات بینایی مربوط به سن مانند آب مروارید می‌شود.
  • برای پوست و مو مفید بوده و دارای اثر ضد پیری قوی است.
  • به دلیل غنی بودن از ویتامین C به عنوان یک عامل فعال در پیشگیری و درمان بیماری اسکوربوت شناخته شده است.

خواص انبه برای لاغری

در برخی از منابع بیان شده است که میوه انبه باعث افزایش وزن می‌شود. به نظر شما آیا افزایش وزن با انبه واقعیت دارد؟ به گفته متخصصان تغذیه انبه با افزایش وزن ارتباطی ندارد. به خاطر اینکه این میوه فاقد کلسترول و نمک است. البته زیاده‌روی در مصرف آن ممکن است باعث چاقی شود. زیرا مصرف زیاد از حد انبه، میزان کالری دریافتی را افزایش می‌دهد. با این حال رعایت اعتدال در مصرف انبه به عنوان یک میوه انرژی‌زا می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

خواص پودر انبه


انبه یک میوه مملوء از مواد مغذی است، بنابراین با مصرف آن می‌توانید غذای کمتری بخورید و نیازهای روزانه تغذیه خود را برآورده کنید. انبه دارای فیبر فراوانی است، به همین خاطر یک میان وعده محسوب می‌شود و می‌تواند باعث کاهش اشتها شود.

حقیقت لاغری با پودر انبه

چنان‌چه تمایل دارید از خواص انبه برای لاغری بهره‌مند شوید، اما طعم آن با ذائقه شما سازگار نیست. پیشنهاد می‌کنیم در برنامه غذایی خود از پودر انبه استفاده کنید. کاهش وزن با پودر انبه یک مسئله اثبات شده است. زیرا همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم به خاطر داشتن آنتی اکسیدان زیاد باعث افزایش سوخت و ساز بدن و به دلیل کربوهیدرات کم سبب کاهش تجمع چربی در بدن می‌شود. از طرفی مصرف آن باعث احساس سیری شده و میل به غذا خوردن را کاهش می‌دهد. با توجه به این موارد فهم اینکه که چگونه لاغری با پودر انبه اتفاق می‌افتد، برای همه راحت و آسان است.

اگر قصد کاهش وزن دارید و می‌خواهید به اندام دلخواه خود برسید، پودر انبه می‌تواند باعث تسریع در لاغری شما شود. البته فراموش نکنید که داشتن یک برنامه غذایی مناسب و فعالیت ورزشی منظم شرط اصلی حذف چربی‌های اضافی است.

خواص برگ انبه برای لاغری

میوه انبه غنی از پلی فنل‌های آنتی اکسیدان است. این فراوانی باورنکردنی از آنتی اکسیدان در برگ‌های انبه نیز وجود دارد.

خواص پودر انبه برای سلامتی


به همین خاطر استفاده از برگ انبه تاثیر مثبتی بر هضم غذا و در نتیجه کمک به کاهش وزن دارد. برگ‌های چرمی، براق و نوک تیز گیاه انبه نه تنها برای بهبود بیماری‌ها مفید هستند، بلکه دارای خواص قابل توجهی برای لاغری هستند.

در رابطه با خواص برگ انبه برای لاغری باید بگوییم که ویتامین‌های گروه B در آن با تحریک کبد، به سوختن و از بین بردن کربوهیدرات‌ها که به صورت چربی رسوب کرده‌، کمک می‌کنند. همچنین باعث فعال کردن دفع چربی در بدن می‌شود. برگ‌های انبه قدرت خوبی در تبدیل چربی‌ها به انرژی خالص دارند و این می‌تواند باعث افزایش سوزاندن کالری بیشتر و در نتیجه لاغری شود.

ارزش تغذیه‌ای برگ انبه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در ۱۰۰ گرم از برگ‌های جوان و تازه انبه حدود سه درصد پروتئین، ۴/۰ درصد چربی، ۶/۱ درصد فیبر، ۷۲ میلی گرم فسفر، ۰/۰۶ میلی گرم ریبوفلاوین، ۲/۶ میلی گرم آهن و ۵/۱۶ درصد کربوهیدرات وجود دارد.

خواص انبه


عوارض جانبی پودر انبه

همه چیز درباره لاغری با پودر انبه و دیگر خواص آن را برای سلامتی بیان کردیم. با توجه به مطالب گفته شده هیچ جای شکی نیست که خواص انبه برای سلامتی بسیار زیاد است. با این حال مانند هر میوه دیگری مصرف زیاد آن می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. بنابراین توصیه می‌کنیم که در مصرف پودر انبه برای لاغری اعتدال را رعایت کنید. مصرف میوه انبه و پودر آن ممکن است در برخی از موارد نادر همراه با آلرژی باشد. مصرف بیش از حد آن در برخی از افراد می‌تواند باعث گلودرد، سرفه، تنگی نفس و بثورات شود.

در این مطلب به چند واقعیت مهم در رابطه با لاغری با پودر انبه و دیگر خواص آن برای سلامتی اشاره کردیم. به طور حتم بعد از کسب این اطلاعات شما هم مانند خیلی از افراد دیگر که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند و به دنبال یک روش ایمن و موثر برای لاغری هستند، قصد افزودن پودر انبه را به ادویه‌جات آشپزخانه خود دارید. برای خرید پودر انبه باکیفیت و سالم توصیه می‌کنیم به فروشگاه‌ بانک طعم معتبر مراجعه کنید. از طریق لینک زیر می‌توانید اقدام کنید. ممنون از شما

بریم برای خرید پودر انبه

بانک طعم 19 بهمن 1401


محبوب‌ترین محصـــولات

Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

ارسال دیدگاه

ورود به سیستم یک نظر بنویسید