قوانین و مقررات


فروشگاه بانک طعم به آدرس tastebank.net، احترام بسیار زیادی را برای مشتریان ادویه‌جات قائل است. بانک طعم برای خرید محصولات، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند. با استفاده از این کار می‌تواند خدماتی امن را به کاربران ارائه دهد و اعتماد کاربران را جلب کند. برای این که کاربران بانک طعم بتوانند سفارش خود را ثبت کنند و خرید محصولات بانک طعم را انجام دهند، لازم است که ایمیل و شماره تماس خود را در پنل کاربری بانک طعم ثبت کنند. استفاده از ایمیل و تلفن همراه، راه ارتباطی با مشتریان بانک طعم است و از این طریق می‌توان با مشتریان و افراد رابطه داشت. تمامی پاسخ‌ها و گفت‌وگوهای شرکت با مشتریان تنها از این طریق انجام می‌شود.

قوانین عمومی بانک طعم

توجه داشته باشید کلیه اصول و قواعد بانک طعم مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. پس باید کاربر نیز به رعایت قوانین مرتبط با کاربر موظف باشد. در صورتی که در شرایط و قوانین، رویه سایت بانک طعم تغییراتی در ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مشتری یا کاربر به چه کسی گویند؟

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بانک طعم اقدام کند.
آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

صحت اطلاعات وارد شده

بانک طعم این امکان را دارد که اطلاعات ثبت شده توسط مشتری را بررسی کند تا از صحت و درستی آن‌ها اطمینان حاصل کند. شما اطلاعاتی که در سایت بانک طعم برای دریافت سفارشات خود ثبت می‌کنید، بسیار اهمیت دارد، زیرا اطلاعات تماس تنها راه ارتباطی بانک طعم با شما است و بدون داشتن اطلاعات صحیح، نمی‌توان ارتباط مناسبی با مشتریان داشت.

خبرنامه

بانک طعم برای اطلاع رسانی رویداد‌ها و اخبار، محصولات جدید، خدمات و سرویس‌های ویژه فروش، برای اعضای وب‌سایت بانک طعم ایمیل یا پیامک ارسال می‌کند. اگر شما به عنوان یک کاربر نخواهید پیامک‌ها و ایمیل‌ها را دریافت کنید، می‌توانید عضویت دریافت خبرنامه بانک‌طعم را لغو کنید و رویداد‌ها و اخبار را دریافت نکنید. اگر عضویت خود را در خبرنامه بانک طعم لغو نکنید، این به معنی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و گرفته‌شدن امکان حق اعتراض از شما است.

نظرات شما

بانک طعم این امکان را دارد که نظرات ارسال شده کاربران در پست‌های مختلف را در جهت رعایت قوانین وب‌سایت ویرایش کند. اگر نظر یا پیام ارسال شده در سایت دارای محتوای مجرمانه و خلاف باشد، بانک طعم این حق را دارد که از اطلاعات نوشته شده، برای پیگرد قانونی استفاده کند. کاربران باید این امکان را به بانک طعم دهند که حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آن در چارچوب قوانین موجود را داشته باشند.

حفظ اطلاعات

بسیار دقت داشته باشید که حفظ نام کاربری که همان شماره موبایل است بر عهده کاربران است و کاربران برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی و خطرات زیاد، نباید این اطلاعات را برای فرد دیگری فاش کنند و باید در نگه‌داری و حفظ آن بسیار کوشا باشند. اگر زمانی ایمیل یا موبایل خود را به فرد دیگری تحویل دادید، حتما دقت کنید که شماره موبایل و ایمیل خود را در حساب کاربری بانک طعم تغییر دهید و شماره و پست الکترونیک جدیدی در پروفایل خود ثبت کنید.

در صورتی که موارد ذکر شده را رعایت نکنید، مسئولیت هر گونه خسارت و مشکل امنیتی بر عهده خود کاربر است و حق هر گونه اعتراض و ادعا علیه بانک طعم، از کاربر گرفته خواهد شد.

اطلاعات شخصی و حفظ آن

بانک طعم کاملا هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی کاربران را به هیچ عنوان به افراد و سازمان‌های دیگر منتقل نمی‌کند، بدین ترتیب کاملا حریم خصوصی کاربران بانک طعم حفظ خواهد شد و هیچ نگرانی از بابت از دست دادن امنیت و حریم خصوصی خود نخواهید داشت. تنها در صورتی این اتفاق خواهد افتاد که بانک طعم با حکم مقام قضایی و طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد که اطلاعات کاربر را در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد. در این مواقع حق هر گونه اعتراض از کاربر سلب خواهد شد و قانونی برای جبران خسارت توسط بانک طعم وجود ندارد، زیرا کاربران ضمن استفاده از خدمات سایت فروشگاه، قوانین را پذیرفته‌اند.

پروتکل، سرور و سیستم امنیتی بانک طعم تمام تلاش خود را می‌کند که اطلاعات و داده‌های کابران را محافظت کند و از هرگونه دسترسی غیرقانونی افراد متخلف جلوگیری بکند. هر گونه سو استفاده از کاربران بانک طعم، به اشخاص متخلف مربوط می‌شود و بانک طعم حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی به گونه‌ای که صلاح بداند، خواهد داشت. اگر نمی‌خواهید ایمیل‌ها و خبرنامه بانک طعم را دریافت بکنید، می‌توانید گزینه لغو عضویت را انتخاب کنید و دیگر پیام‌ها و اخبار بانک طعم را دریافت نخواهید کرد.

بانک طعم تمام تلاش خود را می‌کند که اطلاعات و حریم شخصی کاربران حفظ بشود و از تعرض به حریم شخصی کاربران جلوگیری بشود. بانک طعم امید دارد که بتواند تجربه خرید امن، راحت و بسیار عالی و بی‌دغدغه را برای شما کاربران گرامی فراهم کند. امیدواریم از محصولات بانک طعم لذت ببرید و بهترین تجربه از خرید اینترنتی را داشته باشید.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظرها را ترک کرده اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل صادر شده از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هر گونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده اید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه داریم پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.

اگر به هر دلیلی بانک طعم مجبور به بازگشت مبلغی به مشتری بود، واریز مبلغ از یک تا سه روز کاری طول می‌کشد و رسید آن در صورت درخواست مشتری برای او ارسال می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود.

مسئول ارسال بسته‌های شما، برای شهرستان ها شرکت تیپاکس و داخل تهران شرکت تی نکست است. بانک طعم همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. بسته‌بندی تمام سفارشات در زمان تحویل به شرکت حمل و نقل چک و بعد از اطمینان از صحت بسته‌بندی رسید ارسال صادر می‌شود. این به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است، البته بانک طعم در این مسیر به شما کمک خواهد کرد تا سریعتر به جبران خسارت صورت گیرد

نکات عمومی

  • روز شنبه تا روز پنجشنبه هر هفته، به جز روزهای تعطیلات عمومی، به عنوان روزکاری دانسته می‌شود. تمام سفارشات ثبت شده، در طول روزهای کاری و روز اول پس از تعطیلات پردازش خواهند شد. در صورت تماس با فروشگاه بانک طعم و توافق با مجموعه ما، این امکان وجود دارد که سفارشات شما در روزهای تعطیل ارسال شوند.
  • بانک طعم این امکان را به مشتریان می‌دهد که در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز، امکان سفارش گذاری داشته باشند.
  • تمام سفارش‌های ثبت شده در سایت بانک طعم، پس از پرداخت هزینه، نهایی خواهند شد و سفارش در صف پردازش برای رسیدگی قرار خواهد گرفت.
  • اگر مشکلی در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالاها یا انصراف مشتری از خرید رخ دهد، مبلغ پرداخت شده مشتری در ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری بازخواهد گشت.
  • بانک طعم این امکان را دارد که بدون آگاهی قبلی برای توقف سفارش‌گیری جدید، فروش را متوقف کند و تمامی سفارش‌های ثبت شده، پیش از توقف کار سفارش گیری، پردازش و ارسال خواهند شد. حق قطع فروش بخش یا تمامی از محصولات به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا انبار بدون آگاهی قبلی، برای بانک طعم وجود دارد.
  • اگر خطایی در وارد کردن قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در بانک طعم رخ دهد، حق بی‌اثر کردن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بانک طعم وجود خواهد داشت. بانک طعم در سریع‌ترین زمان ممکن، وجوه دریافت شده توسط مشتری را در ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز خواهد کرد. مشتری نیز با ورود به سایت بانک طعم می‌پذیرد از این موضوع آگاهی دارد و در این باره ادعایی نخواهد کرد.
  • کاربران موظف هستند هنگام سفارش کالای مورد نظر از سایت بانک طعم، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر کنند. اگر اطلاعات ناقص یا نادرست وارد سایت شود، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نیست. وارد کردن آدرس، پست الکترونیک و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، نشان‌دهنده تایید صحت این اطلاعات است. اگر این موارد در سایت به صورت صحیح یا کامل وارد نشده باشد، بانک طعم می‌تواند برای اطمینان از درستی و قطعی بودن سفارش از مشتری، اطلاعات تکمیلی بیشتری درخواست کند.
  • ارسال سفارش‌های ثبت شده در بانک طعم، با استفاده از سرویس‌های آنلاین و پست انجام می‌شود. از این رو هزینه ارسال به صورت ثابت نیست و با توجه به مبلغ پیشنهادی سرویس‌های حمل و نقل، هزینه را مشتری پرداخت خواهد کرد.