اینفوگرافیک پودر سیر در دوران بارداری

استفاده از پودر سیر در بارداری خواص و مضراتی دارد که هنگام استفاده باید به آن دقت کنید . در این اینفوگرافیک پودر سیر در بارداری به طور کامل به آن خواهیم پرداخت.
22 بهمن 1401 توسط
بانک طعم
| هنوز نظری وجود ندارد

استفاده از پودر سیر در بارداری

در اینفوگرافیک پودر سیر در بارداری در مورد خواص و فواِید آن و همچنین مضرات آن صحبت می‌کنیم. پودر سیر در دوران بارداری دارای خواص و فواید زیادی می‌باشند که برخی از این فواید عبارت هستند از:

۱- کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا
ده درصد بانوان باردار مبتلا به بیماری فشار خون بالا هستند که مصرف پودر سیر می‌تواند خطر ابتلا به این بیماری در بارداری را بسیار کاهش بدهد.

۲- کمک به وزن گرفتن جنین
با مصرف پودر سیر در دوران بارداری وزن نوزاد افزایش پیدا می‌کند و سلول‌های جفت بسیار قوی‌تر می‌شود.

۳- کاهش سطح کلسترول خون
با مصرف پودر سیر در دوران بارداری، میزان کلسترول خون کاهش پیدا می‌کند و سطح کلسترول‌های بد بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و سلامت بسیار بیشتری خواهید داشت.

۴- پیشگیری از ابتلا به سرطان
با مصرف پودر سیر در دوران بارداری خطر ابتلا به انواع سرطان مانند سرطان روده کاهش پیدا می‌کند و از بروز انواع سرطان پیشگیری خواهد شد.

۵- مبارزه با انواع عفونت و سرماخوردگی
مصرف پودر سیر در دوران باداری کمک می‌کند که سیستم ایمنی بدن مادر تقویت شود و با انواع میکروب و باکتری مبارزه شود. پودر سیر باعث می‌شود که با بیماری‌های مختلف مانند آنفولانزا، سرماخوردگی و سایر عقونت ها مبارزه شود و از ابتلا به این بیماری ها پیشگیری شود.

۶- پیشگیری از عفونت‌ها و بیماری‌های پوستی

پودر سیر دارای آنتی‌اکسیدان‌ها و خواص ضدعفونت و ضد بیماری زیادی است و به دلیل وجود این خواص از بروز مشکلات پوستی شایع در دوران بارداری بسیار جلوگیری می‌شود و پوست بسیار شاداب تر و سالم‌تری خواهید داشت.

سیر دارای طبع و مزاج گرم است و به همین دلیل پودر سیر کمک بسیار زیادی به درمان سرد مزاجی، ریزش مو، سمشکلات قلبی و عروقی و درمان فشار خون بالای شما می‌کند و از بسیاری از این بیماری‌ها پیشگیری می‌شود. هم‌چنین در دوران باداری نیز پودر سیر فواید زیادی دارد که از جمله این فواید پیشگیری و درمان عفونت‌های شرمگاهی، کاهش خستگی، جلوگیری از تهوع، کاهش فشارخون و کلسترول‌های بدخون است و به همین دلیل مصرف آن در دوران بارداری در سه ماهه اول توصیه می‌شود. به طوری که در سه ماهه اول می‌توان پودر سیر را به صورت متعادل مصرف کرد اما در سه ماهه دوم و در سه ماهه سوم پودر سیر را نباید مصرف کرد و استفاده از آن توصیه نمی‌شود.

مضرات مصرف پودر سیر در دوران بارداری 

۱- احتمال خون‌ریزی بیش از حد در زمان زایمان به دلیل رقیق شدن خون شما وجود دارد.

۲- فشار خون بیش از حد کاهش پیدا می‌کند و احتمال غش کردن یا بروز شوک در مادر وجود دارد.

۳- میزان جذب ید کاهش پیدا می‌کند و غذه تیرویید کم‌‌کارتر می‌شود.

۴- احتمال واکنش منفی سیر با برخی دارو‌ها برای مبتلایان به بیماری قند خون وجود دارد.

با وجود فواید بسیار زیادی که مصرف پودر سیر در بارداری دارد مضرات و ضررهایی نیز وجود دارد که به همین دلیل نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

بریم برای خرید پودر سیر

استفاده از پودر سیر در بارداری

بانک طعم 22 بهمن 1401


محبوب‌ترین محصـــولات

Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

ارسال دیدگاه

ورود به سیستم یک نظر بنویسید