اینفوگرافیک تهیه پودر سیر

در این مقاله بصورت تصویری طرز تهیه پودر سیر در قالب اینفوگرافیک به شما آموزش خواهیم داد. اینفوگرافیک تهیه پودر سیر به شما کمک میکند تا ساده‌تر آن را انجام دهید.
22 بهمن 1401 توسط
بانک طعم
| هنوز نظری وجود ندارد

روش تهیه پودر سیر

اینفوگرافیک تهیه پودر سیر به شما به راحتی نشان میدهد برای تهیه این پودر چه کارهایی باید انجام بدهید. پودر سیر یکی از ادویه جات بسیار مفید و پر از خواص زیاد می‌باشد که برای تهیه آن باید مراحل زیر را طی کنید:
۱- پوست کندن سیر: برای جدا کردن پوست سیر می‌توانید سیرها را در یک شیشه مربا بریزید و آن‌ را تکان دهید. هم چنین روش دیگر خیس‌کردن سیرها در آب و جدا کردن پوست سیرها بعد از خیس خوردن می‌باشد.
۲- خشک کردن سیر: شما می‌توانید سیر را از روش‌های پهن کردن زیر آفتاب، گذاشتن در فر، قرار دادن روی شوفاژ یا بخاری و با استفاده از مایکروفر خشک کنید که برای خشک کردن آفتابی باید سیر را ورقه کرده و چند روز روی پارچه تمیز قرار دهید یا سینی حاوی ورقه های سیر را حدود دو ساعت در دمای ۱۱۰ درجه فر قرار دهید.
۳-پودر کردن سیر: برای پودر کردن سیر خشک، باید ورقه‌های خشک شده سیر را در مخلوط‌کن یا آسیاب بریزید تا پودر سیر برای شما آماده و قابل استفاده شود.

نکات مهم در روش تهیه پودر سیر

پس از تهیه پودر سیر نکاتی برای نگهداری پودر سیر وجود دارد که حتما به این نکات توجه کنید تا پودر سیر برای شما مدت طولانی قابل استفاده باشد:
۱-ورقه‌های خشک شده سیر در بسته‌بندی مناسب و در جای خشک و خنک نگه‌داشته شود و هنگام استفاده به مقدار لازم آسیاب شود تا خوش طعم و خوش عطر بماند.
۲-مقداری نمک به پودر سیر اضافه کنید تا حالت چسبندگی پیدا نکند.
۳- به مدت ۱۰ دقیقه ابتدا سیرها در فریزر نگهداری شود تا گازهای سمی و اشک‌آور از بین برود و آزاری به شما نرساند.پس از آن به خوبی آماده خواهید بود که پودر سیر را تهیه کنید.
با استفاده از روش‌های گفته شده خواهید توانست از سیرهای تازه به پودر سیر بسیار مناسب بریزید و از این پودر سیر در انواع وعده‌های غذایی روزانه استفاده خواهید کرد.

پیشنهاد می‌کنم علاوه بر خواندن اینفوگرافیک تهیه پودر سیر، برای اطلاعات بیشتر و دیدن فیلم آموزشی تهیه پودر سیر، مقاله “روش تهیه پودر سیر از پوست کندن تا پودر کردن + فیلم” را حتما بخوانید.

روش تهیه پودر سیر

اگر نمی توانید خودتان پودر سیر درست کنید، بانک طعم شرایطی را برای شما فراهم کرده است که بتوانید به راحتی پودر سیر را تهیه کنید.

بریم برای خرید پودر سیر

بانک طعم 22 بهمن 1401


محبوب‌ترین محصـــولات

Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

ارسال دیدگاه

ورود به سیستم یک نظر بنویسید