اینفوگرافیک استفاده از ادویه برای درمان کم خونی

درمان کم خونی با ادویه یکی از راه های درمان این بیماری است که 4 نوع ادویه را برای درمان آن به شما در این اینفوگرافیک معرفی می کنیم.
22 بهمن 1401 توسط
بانک طعم
| هنوز نظری وجود ندارد

اینفوگرافیک درمان کم خونی با ادویه

امروزه یکی از مشکلات و بیماری‌های رایج، کم‌خونی است که سبب مشکلات و خطرات بسیار زیادی برای افراد می‌شود. کم‌خونی در واقع کمبود گلبول‌های قرمز خون یا هموگولوبین در بدن است. خانم‌ها به دلیل دوران بارداری و قاعدگی بسیار به این مشکل مبتلا می‌شوند. هم‌چنین افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن گوارشی، روماتیسمی، عفونی و کلیوی و افراد گیاه خوار به علت عدم مصرف گوشت، بسیار دچار کم خونی خواهند شد. رایج‌ترین نشانه‌های کم‌خونی عبارت هستند از: ضربان قلب سریع و تپش قلب بالا، تنگی نفس و سختی در تنفس، مشکلات تنفسی در هنگام انجام کارهایی مانند بالا رفتن از پله‌ها و صحبت کردن، سرگیجه گرفتن، درد قفسه سینه، تورم و کبودی دست و پا، رنگ پریدگی پوست، ناخن و لثه و خستگی شدید. در این اینفوگرافیک می خواهیم برای شما درمان کم خونی با ادویه را پیشنهاد بدهیم.

کدام ادویه برای کم خونی مناسب است؟

برای درمان‌ کم‌خونی چهار نوع ادویه وجود دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

۱- درمان کم خونی با زیره: این ادویه گیاهی آهن زیادی دارد و کمک زیادی به درمان کم‌خونی می‌کند. از دیگر خواص زیره رفع اثر سوختگی، درمان آکنه و جوش، رفع چین و چروک پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان بیماری‌های ویروسی، جلوگیری از سرطان، کمک به هضم غذا و تقویت حافظه است.

۲- درمان کم خونی با انبه: یکی از راه‌های دیگر برای درمان کم‌خونی، استفاده از انبه و پودر انبه است. مصرف انبه کمک زیادی به حل مشکلات دوران بارداری و قاعدگی می‌کند، از مشکلات گوارشی جلوگیری می‌کند و باعث تقویت سیستم عصبی و تمرکز و حافظه خواهد شد.

۳- درمان کم‌خونی با پاپریکا: ادویه پاپریکا از فلفل سبز به دست می‌آید و دارای مقدار زیادی آهن و ویتامین E است. این دو مواد معدنی کمک زیادی به درمان کم خونی خواهند کرد. از خواص پاپریکا تقویت بینایی، کاهش التهاب‌های بدن، بهبود سطح کلسترول و چربی خون، پیشگیری و مبارزه با سرطان و کنترل قند خون است.

۴- درمان کم‌خونی با آویشن: آویشن برای درمان کم خونی بسیار مناسب است زیرا آهن زیادی دارد. از دیگر خواص آویشن، وجود خاصیت ضدباکتریایی، درمان عفونت‌های پوستی و درمان مشکلات گوارشی و کمک به هضم غذا است.

شما می‌توانید برای درمان کم‌خونی خود انواع ادویه‌جات مانند انبه، پودرانبه، زیره، پاپریکا، آویشن و… را با کیفیت و قیمت بسیار مناسب از فروشگاه بانک طعم خرید کنید و تا جای ممکن از کم‌‌خونی جلوگیری کنید.

بریم به فروشگاه بانک طعم

مصرف ادویه برای درمان کم خونی

بانک طعم 22 بهمن 1401


محبوب‌ترین محصـــولات

Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

ارسال دیدگاه

ورود به سیستم یک نظر بنویسید